Regulamin
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Organizatorami Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej “Student Cybernetics Symposium”, dalej zwanej Konferencją, jest Wydział Cybernetyki WAT, Koło Zainteresowań Cybernetycznych, Koło Naukowe Cyber Security oraz Rada Samorządu Wydziału Cybernetyki, dalej zwane Organizatorami.
-
Konferencja odbędzie się w dniach 20-21 maja 2025 roku, w Budynku Głównym Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie.
-
Uczestnikiem będzie nazywana osoba biorąca udział w Konferencji.
-
Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.
-
Przesłanie do Organizatorów zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji za pośrednictwem wypełnionego formularza online dostępnego na stronie internetowej konferencjijest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w programie i Regulaminie Konferencji oraz prawo do zmiany terminu Konferencji lub jej odwołania.
-
W przypadku odwołania Konferencji Organizatorzy zobowiązują się do powiadomić o tym fakcie zarejestrowanych Uczestników pocztą elektroniczną najpóźniej na 7 dni przed planowaną datą rozpoczęcia Konferencji.
-
Podstawowymi celami Konferencji są:
- Zacieśnienie współpracy między Wojskową Akademią Techniczną a innymi uczelniami
- Wzajemne zapoznanie się studentów z różnych kół naukowych
- Poszerzenie doświadczeń studentów poprzez udział w Konferencji
- Rozszerzenie wiedzy Uczestników w dziedzinie informatyki
§ 2 WARUNKI UCZESTNICTWA
-
Uczestnictwo będzie miało dwie formy:
- Formę czynną - Uczestnik zaprezentuje napisany przez siebie referat.
- Formę bierną - Uczestnik nie będzie prezentował, ale będzie mógł słuchać wystąpień innych Uczestników.
-
Uczestnikiem czynnym może być jedynie student, który wysłał wypełniony formularz zgłoszeniowy na adres mailowy Konferencji scs.conf@wat.edu.pl.
-
Osoby chcące być Uczestnikami, powinny wysłać wypełniony formularz zgłoszeniowy do dnia 30.04.2024 r.
-
Potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji będzie wysłane przez Organizatorów do osób, które zakwalifikowały się do uczestnictwa czynnego w Konferencji.
§ 3 PREZENTACJA REFERATÓW
-
Tematyka referatu może obejmować dowolny obszar z dziedziny informatyki.
-
Czas trwania prezentacji jednej pracy nie powinien przekraczać 15 minut. Jeśli prezentacja przekroczy ten czas, wystąpienie Uczestnika będzie mogło zostać przerwane.
-
Kolejność wystąpień Uczestników zostanie ustalona przez Organizatorów.
§ 4 OCENA REFERATÓW
-
Referaty będą oceniane przez wyznaczoną przez Organizatorów do tego komisję.
-
Zostaną wyróżnione kategorie “Najlepszy referat” oraz “Najlepszy referat spoza WAT”.
-
Dla Uczestników prezentujących 3 najlepsze referaty przewidziane są nagrody rzeczowe.
§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
-
Uczestnicy Konferencji wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatorów w celu zapewnienia sprawnego przebiegu konferencji.
-
Wszelkie kwestie sporne dotyczące organizacji Konferencji oraz jego przebiegu będą rozstrzygane przez Organizatorów.
-
Wszelkie pytania, wątpliwości i zastrzeżenia dotyczące regulaminu Konferencji należy kierować na adres e-mail scs.conf@wat.edu.pl.