Student Cybernetics Symposium

III Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa

Regulamin

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorami Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej “Student Cybernetics Symposium”, dalej zwanej Konferencją, jest Wydział Cybernetyki WAT, Koło Zainteresowań Cybernetycznych, Koło Naukowe Cyber Security oraz Rada Samorządu Wydziału Cybernetyki, dalej zwane Organizatorami.

  2. Konferencja odbędzie się w dniach 20-21 maja 2025 roku, w Budynku Głównym Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie.

  3. Uczestnikiem będzie nazywana osoba biorąca udział w Konferencji.

  4. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników.

  5. Przesłanie do Organizatorów zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji za pośrednictwem wypełnionego formularza online dostępnego na stronie internetowej konferencjijest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w programie i Regulaminie Konferencji oraz prawo do zmiany terminu Konferencji lub jej odwołania.

  7. W przypadku odwołania Konferencji Organizatorzy zobowiązują się do powiadomić o tym fakcie zarejestrowanych Uczestników pocztą elektroniczną najpóźniej na 7 dni przed planowaną datą rozpoczęcia Konferencji.

  8. Podstawowymi celami Konferencji są:

    • Zacieśnienie współpracy między Wojskową Akademią Techniczną a innymi uczelniami
    • Wzajemne zapoznanie się studentów z różnych kół naukowych
    • Poszerzenie doświadczeń studentów poprzez udział w Konferencji
    • Rozszerzenie wiedzy Uczestników w dziedzinie informatyki

§ 2 WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Uczestnictwo będzie miało dwie formy:

    • Formę czynną - Uczestnik zaprezentuje napisany przez siebie referat.
    • Formę bierną - Uczestnik nie będzie prezentował, ale będzie mógł słuchać wystąpień innych Uczestników.
  2. Uczestnikiem czynnym może być jedynie student, który wysłał wypełniony formularz zgłoszeniowy na adres mailowy Konferencji scs.conf@wat.edu.pl.

  3. Osoby chcące być Uczestnikami, powinny wysłać wypełniony formularz zgłoszeniowy do dnia 30.04.2024 r.

  4. Potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji będzie wysłane przez Organizatorów do osób, które zakwalifikowały się do uczestnictwa czynnego w Konferencji.

§ 3 PREZENTACJA REFERATÓW

  1. Tematyka referatu może obejmować dowolny obszar z dziedziny informatyki.

  2. Czas trwania prezentacji jednej pracy nie powinien przekraczać 15 minut. Jeśli prezentacja przekroczy ten czas, wystąpienie Uczestnika będzie mogło zostać przerwane.

  3. Kolejność wystąpień Uczestników zostanie ustalona przez Organizatorów.

§ 4 OCENA REFERATÓW

  1. Referaty będą oceniane przez wyznaczoną przez Organizatorów do tego komisję.

  2. Zostaną wyróżnione kategorie “Najlepszy referat” oraz “Najlepszy referat spoza WAT”.

  3. Dla Uczestników prezentujących 3 najlepsze referaty przewidziane są nagrody rzeczowe.

§ 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.

  2. Uczestnicy Konferencji wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatorów w celu zapewnienia sprawnego przebiegu konferencji.

  3. Wszelkie kwestie sporne dotyczące organizacji Konferencji oraz jego przebiegu będą rozstrzygane przez Organizatorów.

  4. Wszelkie pytania, wątpliwości i zastrzeżenia dotyczące regulaminu Konferencji należy kierować na adres e-mail scs.conf@wat.edu.pl.

Close

Font size:

Contrast: